Det sägs att många rönnbär betyder sträng vinter

© Eva Larsson Södergren, 2015

© Eva Larsson Södergren, 2015

Jag är inte så säker längre för jag vill minnas att det varit mycket rönnbär de senaste två åren men att vintrarna varit ganska milda? Kanske minns jag fel men om det är mycket rönnbär i år hoppas jag ändå på en mild vinter.
Det är nu jag vill börja snabbspola månaderna något. November är runt hörnet och jag trivs inte med november. November är mörkt och grått, blåsigt och kallt.

Leave a Reply

