Musiken leder mig genom minnen

© Eva Larsson Södergren

© Eva Larsson Södergren

och bilderna väntar på mig
Idag är det redan torsdag och det betyder att jag snart jobbat en hel vecka igen.
Kamerans minneskort från semestern är tömt och jag väntar på tid att redigera. Vardagslivet kräver sitt, förutom jobbandet så allt runt omkring. Som att träna igen, förbereda dagarna och försöka sova ordentligt. Inget nytt och ingenting jag alls är ensam om.

Vardagstid.

Att dessutom sommaren tog ett tag om oss och ger oss en härlig augusti – går det att önska en fantastiskt lång och vacker höst på samma gång? – gör att utomhustiden blir oerhört viktig. Långa promenader och att bara vara.

Bilderna får vänta något, jag vet var de är.
Musiken leder mig genom minnen.

 

 

Leave a Reply

