Går in i vardagen igen

© Eva Larsson Södergren

© Eva Larsson Södergren

Det har varit fyra långa veckor av semester, fyllda av upplevelser.
Jag kan även i år säga att semestern verkat längre än de fyra veckorna som kalendern anger. Det har varit en riktigt bra semester!

Ännu en gång står jag vid det där vägskälet att jag inte vet vad jag ska göra med bloggen riktigt. Fortsätta? En bild varje dag ett tag till, nytagna blandat med gamla. Fortsätter jag lär det bli sommarminnen den närmsta tiden. Det kommer bli bilder från bland annat Frankrike då semesterns höjdpunkt var bussresan genom vinets Frankrike.

Jag ska fundera några dagar på vad jag vill med mina bilder den här hösten.
Min pappa somnade för gott den fjärde augusti, det var ett värdigt slut på ett långt liv. En del tankar måste sättas på plats innan jag återupptar alla rutiner och då får det här dagliga med foton stå vid sidan av något.
Så känner jag just nu i varje fall.
Det är mycket möjligt att jag känner helt annorlunda imorgon kväll efter första arbetsdagen på länge.

Leave a Reply

