SöndagsMacro

© Eva Larsson Södergren (Nikon D7100)

© Eva Larsson Södergren (Nikon D7100)

Kill your darlings.. Två dagar i rad har jag på olika vägar blivit påmind om att radera bilder. Spara inte allt. Jag har blivit ganska bra på att radera och sortera bort men jag tror jag ska bli ännu bättre. Början får ske i iPhone då bilderna svämmar över i den titt som tätt.
Imorgon börjar vardagarna igen, tacksam över helger som känns längre än två dagar. Som denna. Det beror på att jag gjort mycket samtidigt som är viktigt för mig. På flera plan.

One thought on “SöndagsMacro

Leave a Reply

