Det är dags att leta vårtecken…

© Eva Larsson Södergren (Nikon D7100)

© Eva Larsson Södergren (Nikon D7100)

…så jag gick ut i frostnupen morgon men jag tror jag är för tidigt ute. Kanske finns det vårtecken i trädgårdar men eftersom jag inte har någon trädgård så…?
Hur som helst var morgonen vacker, vacker och jag är hoppfylld inför kommande promenader där kameran får följa med. Det är mars, vårens första månad!

 

One thought on “Det är dags att leta vårtecken…

  1. Vilken otrolig dag detta är, solen skiner och värmer oerhört mycket. Det blev en långpromenad med hundarna i skogen och Findus vadade i den porlande bäcken…

    Ditt foto ser kallt ut men ändå inbjudande, men det är väl lite så att våren alltid är inbjudande 😀

Leave a Reply

