SöndagsMacro

© Eva Larsson Södergren (Nikon D7100)

© Eva Larsson Södergren (Nikon D7100)

Idag fick söndagsmacrot kombineras med veckomatlagningen, har en massa idéer på vad jag vill fotografera så det kan hända att även några av bilderna som kommer i veckan blir macro…

One thought on “SöndagsMacro

  1. Jag fotar alltid utan stativ, jag borde nog lära mig att fota macro med stativ för mindre skakningsoskärpa men samtidigt så känner jag att ett stativ begränsar mig i rörelsen samt att så fort vinden rör sig det minsta så blir allt oskarpt ändå.

    Mmmm, det är inte alltid mat ser trivsamt ut i macroformat men detta ser smarrigt ut, ger mersmak 🙂

    Jag har bloggat i kapp hela veckans foton nu, inte förns inatt kom jag på att: -Bloggen måste uppdateras, för i hellskotta…. Detta dåliga minne är skrämmande 😛

Leave a Reply

