Ta mig till havet…

© Eva Larsson Södergren (Nikon D90)

© Eva Larsson Södergren (Nikon D90)

Jag ser tillbaka och längtar till havet, stranden, sanden, avkopplingen, lugnet, vågornas brus, friheten, glädjen, ljuset och allt det andra som ger livet det där lilla extra.
Här är ett minne från Elafonisi på Kreta. Alla semesterfotografier är nu överförda på hårddiskar och väntar på redigering, sortering och ställen att visas på.
Ännu är jag inte på det klara med om jag verkligen ska fortsätta detta med “en foto om dagen” här på bloggen eller om jag ska ändra om. Förändring i viss mån är påbörjad då jag lagt till en sida med teckningar. Där ska också till en sida för måleri den dag jag tar mig för att fotografera av några fler bilder.
Kanske en sida för “till salu” också, för visst kan mina bilder få hänga på dina väggar, om du vill?

Leave a Reply

