Gott Nytt År!

© Eva Larsson Södergren

© Eva Larsson Södergren

Inför det här året önskade jag att jag skulle vara mer kreativ, skapa flera bilder och lära mig mer inom bildskapande. Jag kan nu säga att det införlivades och jag önskar mig samma sak inför det kommande året. Det gör att jag räknar med att jag kommer att rita mer, måla mer, fotografera mer och fortsätta utveckla mitt bildskapande på olika sätt. Kanske är det dags att leta utställningsmöjligheter igen, det var alltför länge sedan nu.
En önskan till bär jag inom mig och det är att vi tar hand om varandra. Vi vet så lite om vad som händer imorgon och det är viktigt att ta till vara stunderna vi har tillsammans.
Gott Nytt År!

2 thoughts on “Gott Nytt År!

  1. vad härligt att du känner att dina löften blev verkliga 😉
    själv ska jag rent generellt börja fota med min D300 igen efter att i 2 års tid nästan uteslutande jobbat med D7000 (den är ju så lätt och smidig och tar så otroligt bra bilder).

    Så, tillbaka till Nikons magiska D300, våga bära en tung kamera på axeln 😛

    GOTT NYTT ÅR ❤

    • Ja, det är en härlig känsla. Det nya året har dessutom börjat kreativt både vad gäller papper och penna samt foto. Lovar gott.
      Ser fram emot att se fler av dina foton också!

Leave a Reply

