Hösten blåser in

(c) Eva Larsson Södergren

(c) Eva Larsson Södergren

Denna årets sista sommarsemesterdag, drar hösten in över oss. Det känns i vinden och regnet som kom förut var inte ett lent sommarregn. Jag anar höstfärger när jag spanar ut över träden häromkring.
Semestern har varit lång och välbehövlig. Det låter kanske konstigt men det känns som jag inte riktigt vet när jag jobbade senast, var det bara fyra veckor sedan?
Snart kommer jag att börja med en bild om dagen här i bloggen igen. Jag har fotograferat väldigt mycket under de gångna veckorna och hösten får bland annat gå till att redigera och visa sommarminnen.

Leave a Reply

