Det sköra, det spröda får gärna visa sig snart!

blomoe13

Kort och gott; jag tycker om årstidsskiftningarna och jag tror att vinterns kyla får mig att uppskatta våren och sommaren mer än om det var samma temperatur året om. Naturen självt tycker definitivt om skiftningarna för det märks när våren kommer och färgerna börjar spridas är det med glädje så att det hörs! Tillsammans med fågelkvitter och ljusare dagar.
Men allvarligt talat, nu är det snart april och nu får vintern ge sig för jag vill ut och fotografera vitsippor och knoppar, inte stanna inne och fotografera växter i krukor och vaser. Hur trevligt det i sig än kan vara…

 

One thought on “Det sköra, det spröda får gärna visa sig snart!

  1. visst behöver vi grått och trist för att uppskatta det soliga, röna och vackra 😉
    men man är otroligt less nu, speciellt med tanke på att vi gick miste om sommaren som aldrig kom.

    vacker bild, men jag förvånas inte direkt när det handlar om dina ftografier 🙂

Leave a Reply

