Blandade tekniker med hjälp av iphone

ipheofoto13

 

Eftersom systemkameran inte alltid är praktisk att bära runt på har jag nästan utan undantag med mig min iphone5:a.

(Och är kameran med tar jag alltid bilder även med iphonen då det är ett bra komplement samt att jag den vägen lägger ut bilder via exempelvis Instagram).

Nu var det ett tag sedan men jag har även ritat en del i iphonens appar och där genom skapat nya bilder där jag blandar olika bildformer. Som den här ovan, där halva bilden är en digitalt ritad bild och halva är ett foto från samma lilla minidator, som ju iphone är.

One thought on “Blandade tekniker med hjälp av iphone

  1. de övre bilderna har du visat förut va, har för mig det… och att jag älskade dom redan då 🙂

    tack för dina härliga ord hos mig, dom både värmde och uppmuntrade mig… och så låg det ju massor av sanningar i dom, såna sanningar som fick mig att vakna upp och se saker på ett helt annat sätt och då kom jag ju på att det stämmer som du skriver 😉

    tack ❤

Leave a Reply

