Uppdaterade länkar

24jan92013sv

Som underrubrik till den här bloggen står “Ett foto om dagen” och nu har jag försökt hitta var jag ändrar detta men gått bet så jag ger upp. Däremot tänker jag bli bättre på att lägga upp bilder igen även om jag inte har ambitioner att det ska dyka upp en ny bild här varje dag. (Tycker ändå att jag lyckades med det ganska länge).
Jag har dessutom ändrat lite under “Om mig” och jag har uppdaterat länkarna under “Andras bloggar och hemsidor”. Några länkar som var det existerade inte längre och jag har lagt till ett par nya.
Det finns så otroligt många duktiga bildskapare att det är omöjligt att följa alla men har du tips om någon jag borde länka till så tipsa mig gärna!

Leave a Reply

