Det nya året tar sin början

ny1Igår var det ännu det gamla året och nu har det nya inletts. Ingen större skillnad förstås. Förhoppningsvis hade de allra flesta ett trevligt nyårsfirande och idag är det dags att börja om. Med eller utan nyårslöften. Jag har inga nyårslöften men en vilja att det här året ska bli kreativt. För egen del att jag håller uppe bildskapandet på en nivå som får mig att trivas och må bra. Där jag känner att jag utvecklas med och i skapandet. Lite flow inemellan vore inte fel och jag vet att jag måste kämpa mig till att hamna där, i de där stunderna där skapandet sker nästan av sig självt. Det kommer inte gratis, det är inga mirakel utan det är hårt arbete och kreativa övningar som ska till.

 

Leave a Reply

