Fyrahundrafemton bilder, en varje dag…

Det kanske inte är så underligt att jag kommit av mig något nu när jag ska lägga upp bild 416 här i bloggen. Känslan av att det blir samma bilder som kommer igen börjar infinna sig och sedan är det där med rubrikerna. Ibland är det svårt att namge ett foto för att det ska passa just den bilden, just den dagen. Nåväl, utan att anstränga mig allt för mycket har jag nu valt fem bilder ur arkivet. Det gör en bild varje dag fram till torsdag veckan som kommer. Det gör att det på torsdag blir den 420:e bilden.

och efter torsdag fortsätter jag troligtvis med bilderna. En om dagen.

 

One thought on “Fyrahundrafemton bilder, en varje dag…

  1. rubriker är det svåraste tycker jag, man vill inte upprepa sig eller skriva något trist, det ska ju ändå tilltala och locka läsaren men samtidigt passa till inlägget 😀

Leave a Reply

