En krona för dina tankar

One thought on “En krona för dina tankar

  1. vilken härlig bild, jag gillar ljuset, fönsterljus är magiskt…
    och ja, visst har vi det, samma kärlek till dessa landsvägar med moln, skuggor, asfalt… 😉

    jag lyssnar på “lilla stjärna” av Johan Ajvide och på Patrik Sjöbergs självbiografi… just nu vill jag bara lyssna på Patrik Sjöberg för den fascinerar mig, jag har aldrig gillat honom men nu växer det fram en sorts förståelse för hans attityd. sen är det ju förjävla tragiskt också, hans uppväxt.

    i vanliga fall läser jag inte självbiografier, aldrig…

Leave a Reply

